Szállítási információ, díjak

 

MEGRENDELÉSÉT IGYEKSZÜNK A LEHETŐ LEGGYORSABBAN ÖSSZEKÉSZÍTENI ÉS ELJUTTATNI ÖNNEK!

 
A FELDOLGOZÁS MENETE
  • Ha a termék raktárról kapható és házhoz szállítva, utánvétes fizetéssel rendelte meg, nem egyeztetünk Önnel a megrendeléssel kapcsolatban. Ha megrendelése munkanapon 12:00 óráig beérkezik, a küldeményt aznap elindítjuk, ami a következő munkanapon kerül kiszállításra.
  • Ha megrendelése munkanapon 12:00 óra után érkezik be és a fizetési mód utánvétes, valamint az adott termék raktárról kapható, nem egyeztetünk Önnel, a küldeményt a következő munkanapon elindítjuk, ami a feladást követő munkanapon kerül kiszállításra.
  • Ha megrendelése munkanapon érkezik be és a fizetési mód előre utalás, valamint az adott termék raktárról kapható, aznap elkészítjük a díjbekérőt és elküldjük e-mailben, ami alapján az átutalás megtörténhet. A díjbekérőn szerepel a megrendelés azonosító száma, valamint a díjbekérő száma és a fizetendő összeg is. Átutalás esetén a közlemény rovatba kérjük tüntessék fel a díjbekérő számát (2022/xxx/D).
    • Ha az összeg munkanapon 12:00 óráig bankszámlánkon jóváírásra kerül, a küldeményt aznap elindítjuk, ami a következő munkanapon kerül kiszállításra.
    • Ha az összeg munkanapon 12:00 óra után kerül jóváírásra bankszámlánkon, a küldeményt a következő munkanapon indítjuk el, ami a feladást követő munkanapon kerül kiszállításra.
  • Ha a terméket személyes átvétellel rendelte, munkaidőben a lehető leggyorsabban küldünk Önnek egy válasz e-mailt, amiben tájékoztatjuk az átvétel időpontjáról. Személyes átvétel budakalászi üzletünkben lehetséges. Fizetési mód lehet készpénz vagy bankkártya.
MIKOR EGYEZTETÜNK ÖNNEL?

Kizárólag akkor vesszük fel Önnel a kapcsolatot, ha a megrendelésével kapcsolatban valami nem egyértelmű, vagy az adott termék éppen nem kapható (például: átmeneti készlethiány). Ha megrendelése egyértelmű, a terméket a lehető leggyorsabban összekészítjük és elindítjuk Önnek.

KI FOGJA SZÁLLÍTANI MEGRENDELÉSÉT?

Cégünk kisebb terjedelmű csomagjait a GLS futárszolgálat, nagyobb terjedelmű termékeit (pl. garázskapu motorok, tolókapu sínek, stb.) a Pannon XP futárszolgálat szállítja házhoz. Lehetősége van Magyarország területén 270 településen több, mint 650 GLS csomagpontra kérni kisebb terjedelmű csomagját, vagy 2022.04.04-től GLS csomagautomatába, ahol éjjel-nappal át tudja venni csomagját, illetve a kényelmesebb házhoz szállítást is választhatja.

Fontos információk a HÁZHOZ szállítással kapcsolatban!
  • A futárszolgálat munkatársai munkaidőben jellemzően 8:00 és 17:00 óra között szállítanak házhoz.
  • A házhoz szállítandó küldemény felvétele után a futárszolgálat vagy cégünk e-mailben értesítést küld Önnek a küldemény fontosabb adatairól és megadja a kiszállítás napját - mennyiségtől és terjedelemtől függően jellemzően a következő munkanap.
  • Amennyiben a kézbesítés napja és/vagy a kézbesítési cím nem megfelelő, a futárszolgálat ügyfélszolgálatán keresztül lehetősége van azt módosítani. Módosítás esetén a kézbesítési dátum változhat.
  • Futárszolgálattól függően a kiszállítás napjának reggelén a futárszolgálat értesítést küld a csomag érkezéséről (GLS házhoz szálíltás esetén e-mailben, csomagpont esetén SMS-ben).
  • Utánvétes fizetés esetén a küldemény díját a futárnak kell kifizetni. Kérjük, hogy a pontos utánvét díjat készítse elő, mert a futár nem minden esetben rendelkezik váltópénzzel.
  • Lehetősége van a küldemény átvételekor készpénz helyett bankkártyával is fizetni. Erre kizárólag GLS futár esetén van lehetőség.
  • Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítést hagy hátra, majd a következő munkanapon ismételten megkísérli a küldemény másodszori kiszállítását.
  • Ismételten sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítést hagy hátra, majd a következő munkanapon újból megkísérli a küldemény harmadszori (utolsó) kiszállítását. Ezek után nincs lehetőség újabb kiszállítás kérésére. A küldemény visszakerül hozzánk. Újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.

  • GLS csomagpontra rendelt küldemény esetén a GLS futár a csomagot a megadott csomagpontra szállítja le a felvételt követő munkanapon.
  • A címzett SMS-ben kap értesítést, ha a csomag megérkezett a GLS csomagpontra.
  • A csomag átvételére érvényes személyi okmány bemutatásával 5 azaz öt munkanap áll rendelkezésre.
  • Utánvét fizetési lehetőség minden GLS csomagponton megoldott, de egyes üzletekben bankkártyával is lehet fizetni (ezzel kapcsolatban a GLS csomagpontkereső weboldalon láthat információt vagy a GLS ügyfélszolgálatnál tud érdeklődni).
  • Ha a küldeményt nem veszi át a következő munkanapon, a GLS a második és a negyedik munkanapon ismételt e-mail értesítőt küld.
  • Az 5. nap után a GLS automatikusan visszaszállítja az át nem vett küldeményt a csomag feladójához, azaz hozzánk. Újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.

 

  • GLS csomagautomatába rendelt küldemény esetén a GLS futár a csomagot a megadott csomagautomatába helyezi el a felvételt követő munkanapon.
  • A címzett SMS-ben kap értesítést, ha a csomag bekerült a GLS csomagautomatába.
  • Csomagot az automatából éjjel-nappal bármikor ki tud venni.
  • A csomag átvételéhez a kijelzőn be kell írni a GLS által SMS-ben küldött kódot. Utánvétes fizetés esetén bankkártyával tudja kifizetni a csomag árát. Fizetés után kinyílik a rekesz, amiből ki tudja venni a csomagot. 
  • A csomag átvételére 5 azaz öt munkanap áll rendelkezésre.
  • GLS csomagautomatánál kizárólag bankkártyával lehet fizetni!
  • Ha a küldeményt nem veszi át a következő munkanapon, a GLS a második és a negyedik munkanapon ismételt e-mail értesítőt küld.
  • Az 5. nap után a GLS automatikusan visszaszállítja az át nem vett küldeményt a csomag feladójához, azaz hozzánk. Újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.


  • Nagy terjedelmű csomagok esetén a házhoz szállítandó küldemény felvétele után cégünk e-mailben értesítést küld Önnek a küldemény fontosabb adatairól.
  • Címzettet a futárszolgálat a szállítás napjáról SMS-ben értesítést küld.
  • Nagy terjedelmű csomagok esetén futárszolgálat nem tudja garantálni a következő munkanapi kiszállítást, előfordulhat 2-3 munkanapos szállítási idő is.
     
  • Megrendelt, leszállított, de át nem vett küldemény esetén a szállítási költséget és visszaszállítási költséget - mely azonos a szálltási költséggel - Megrendelő köteles kifizetni. Ilyen esetben a megrendeléskor megadott névre díjbekérő számlát állítunk ki, amit e-mailben küldünk meg Megrendelőnek. Megrendelő köteles a szállítási és visszaszállítási költséget 5 azaz öt munkanapon belül banki átutalással kiegyenlíteni. Megrendelő ezen feltételeket tudomásul veszi és elfogadja.
GLS SZÁLLÍTÁSI ÉS UTÁNVÉT DÍJAK

GLS futárszolgálati díjainkat az alábbi táblázat tartalmazza. A szállítás díját meghatározza a termék mennyisége, súlya és a fizetés módja is. A megrendelt termék pontos szállítási díját akkor láthatja, ha a terméket behelyezi a kosárba, valamint kiválasztja a szállítási és fizetési módot. Ehhez weboldalunkon nem kell regisztránia, csak a kívánt termék mennyiségét kell a kosárba helyezni.

GLS futardijak 20230401